2011. október 22., szombat

Csinos vajpuha bőrkabát - Hibátlan! - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Megvételre kínálok egy MORENA Art Of Fashion márkájú nagyon csinos bőrkabátot.
Állapota nagyon szép, újszerű, keveset volt hordva, de ez a képeken nagyon jól látszik.
Nem tudom, hogy milyen bőrből készült, de nagyon finom puha. Hiba nincs a kabáton, nincs rajta kopás, karcolás.
Szép gallérral. Eleje erős cipzárral záródik.
Ejtett vállú, így egyben is lemértem a vállától az ujja hosszát, ami 76 cm.
Derekát övvel lehet szűkíteni, hogy csinos formát adjon. Alapállapotban (csak összecipzározva) adtam meg a 47 cm-es derékméretet. Az övön az utolsó lyuk, ahová még beakasztható 40 cm körül van, vagyis kb. 80 cm-es derékméretig még jó a kabátka. Az első pedig 33 cm, tehát kb. 66 cm-es a legkisebb derékméret, amin csinosan áll.
Mellrésznél két ferde cipzáras zsebbel.
Csípőtájon még két zsebecskével.
A derékrészen hátul nincs gumírozás.
Belsejében is van egy zseb.
Vállában vékony válltömés volt, de én kivettem belőle, szerintem így csinosabb.
Aki megveszi ezt a csinos, dögös kabátot ezen a kiváló áron igazán jól jár vele, mert egy örök darab. Mindenkinek szüksége van egy ilyenre a ruhatárában: alapdarab!
Postai feladás: ajánlott levélként.
Súlya: kb. 750 gramm, így  585, - Ft + 225, - Ft (ajánlott)
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz.



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-27 17:29
. Csinos vajpuha bőrkabát - Hibátlan! - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése